Το brand των extreme sports με το ιδιαίτερο attitude, η No fear δημιουργήθηκε το 1989 από τους Mark Simo, Marty Moates και Brian Simo και ξεκίνησε ως μάρκα εναλλακτικού τρόπου ζωής. Η πρώτη σειρά με μπλούζες της No Fear περιείχε σλόγκαν που αναδείκνυαν τα πλεονεκτήματα των extreme sports, με θεματολογία όπως η έλλειψη φόβου του θανάτου, και η περιφρόνηση των κοινωνικών κανόνων και του νόμου. Αυτά τα θέματα παραμένουν βασικές επιρροές στην ιδεολογία της μάρκας και μεταφράζονται σε ριζοσπαστικά σχέδια.
Έχει επίσης στο ιστορικό της κινηματογραφικές συνεργασίες στις οποίες το επιτυχημένο ενεργειακό ποτό No Fear ήταν αποκλειστικός συνεργάτης προώθησης των blockbuster του Χόλιγουντ The Dark Knight Rises και Man of Steel. Ενώ πιο πρόσφατα, εμπνεύστηκε από τις ταινίες Fast and the Furious με στοιχεία του Τόκιο να ενσωματώνονται στη σειρά.